رفتن به محتوای اصلی
۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۸

آماده‌ باش 24 ایستگاه آتش‌نشانی قم همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی

آماده‌ باش 24 ایستگاه آتش‌نشانی قم همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از تمهیدات ویژه این سازمان در ایام سوگواری امام حسین(ع) و همچنین تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، علی زندیه از تمهیدات ویژه این سازمان همانند سال های گذشته در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و همچنین تأمین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قم جهت اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)و مسجد مقدس جمکران و هیئات بزرگ شهر خبر داد.

وی افزود: علاوه بر آماده باش کامل تمامی ایستگاه های عملیاتی در این روزها ،  13 دستگاه خودرو اطفا حریق و نجات به همراه 7 دستگاه موتورسیکلت‌های مجهز بهAFT  آتش نشانی قم در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر مستقر می‌شوند.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، این اسقرار ها از ساعات اولیه صبح تاسوعا و عاشورا آغاز شده و تا آخر شب ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا ضمن آماده باش کامل ۲۴ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر قم، تمهیدات ویژه‌ای جهت ایمنی عزاداران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/103

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/l8Nh